lørdag 7. mars 2009

5.Kiropraktor og tannlege


Før var alltid mitt liv - tresko
Hadde aldri hatt problem utifra det
Men i 1981-82 skulle dette bli forandret

Plutselig hadde den ene treskohælen
blitt slitt , mye mere enn den andre slik
at jeg over et tidsrom ble gående
med en uregelmessighet der
Da jeg ble oppmerksom på dette fikk
jeg fjernet disse treskoa men kroppen
hadde gått i feil stilling over tid
slik at jeg fikk en kraftig lumbago med
grusomme smerter i ryggen da skoene
ble fjernet
Klarte såvidt å gå
Dette hadde no ordna seg over tid men
på denne tiden gikk alle til kiropraktor
også min familie på møre
Så jeg klarte alene som jeg var og
karre meg inn i bilen og kjøre de 30 mila
til møre og prøve å få støtte der

Og løsninga ble kiropraktor som alle disse
andre også gikk til
Fekk no plass hos en Olav Tangen i Molde
den eneste som var ledig
De to første gangene gikk greitt
Han la meg på benken og manipulerte
som det heter, ryggen en gang på hver
side
Så kommer fredagen før helga og den
tredje timen som ble annerledes enn
de to første
Denne gangen manipulerte han ikke
ryggen på vanlig måte men på lyden å
dømme dreide han ryggen med en dreiende
raspelyd
Som alle etterpå sier ikke lar seg gjøre
Og denne gangen bare på den ene siden
han brøt også på den andre siden uten å få det til
og
som skulle forvirre meg lang tid framover
utifra resultatet og vanskene etterpå

Hvordan han brøt den siste gangen
vet jeg ikke men ryggen ble så forverret
at jeg ble totalt skjev
Senere har man konstatert skjevt bekken
og en fot som har blitt markant kortere
Samtidig den siste gangen får jeg med
meg en lapp med 10 nye timer framover

Som jeg selsagt aldri dro til da jeg fikk
høre fra en av min familie at om jeg ble verre
av behandlingen måtte jeg avslutte
Noe jeg gjorde
Mens andre i familien fremmet meg rar
som ikke gikk tilbake
Det vanlige

Ved senere oppmøte til kiropraktor på
levanger gir meg aldri noe svar
Når jeg står er navlen og ryggen dreid til
høyre iforhold til føttene slik at utifra de
opp- levelsene jeg har hatt er ryggen
tydeligvis dreid og ikke vridning som
alle prøver å fremme
Hva med skjevt bekken og en kort fot
Og denne kiropraktoren i molde kunne
man tydeligvis høre at ryggen ble dreid

En stor forskjell på det andre kiropraktorer
gjør med sin manipulering

Dette knekker meg etterhvert totalt fysisk
slik at jeg heller ikke
kan søke arbeid
der disse fysiske overgrepene
har vært grunnlaget for også den psykiske forfølgelse og overgrep
fra å være hundre prosent arbeidsfør og topptrent
blir jeg totalt lammet fysisk
og blir også slik liggende enda mere under alle
som fortløpende slik forsøker å påtvinge meg ...... syk

 -------------------------------------------------------------------------------

in addition to the robber's fight with and against my nose and back

here is their third physical terror basis
my front teeth and crowns

the top image

this crowns were much worse than the picture is able to describe
they were simply bulky and had a sick look and feel 
from different sides
my teeth
as the dentists  so cruel through decades have attacked and also ruined my pretty smile
the picture below little describes

this psysical abuses  have been basis for all other mental abuses and persecution
and have left their mark throughout the years





I also want back my fine upwarding nose form
that is violence and robbed  !!!!

it's a human right

an abuse the Norwegian public bandit has used as a basis
in their mental fight against me through decades

the second physical  abuse and  basis
my back
wrong position skewed pelvis and one too short foot
inhibiting me physically and make me disabled

and their bad false and untrue psychiatric historics

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar