lørdag 7. mars 2009

7.Trygdekontoret























angrepet på min trygd
som jeg for 25 år siden
ble tvunget inn i mot min vilje

Under et besøk hos dette barnevernet
får jeg høre at man får et utvidet barnetillegg,
for å dekke et barnebidrag
og da med mine store utgifter mot min datter,
som sammen med sin mor bodde100 meter fra min bopel

Som da resulterte i at jeg nå oppsøkte trygdekontoret
og ville spørre om og finne utav
Som resulterte i deres brev fredagen før påsken 2007
med sin trussel om tilbakebetaling av 150000 kroner,
for feilaktig utbetalt barnetillegg.
Bruker det slik
Før helger og før høytider.
Der jeg var helt uvitende om dette som kom helt overraskende.
Og via no telefoner og korespondanse
fremmes det nå via 3 saksbehandlere,
et massivt overgrep og grunnlag mot meg og et helt år framover
Utifra meg som feil
Der de tilslutt gjør sitt lure trekk
Vi deler på feilen
Halve din feil og halve vår feil.
Det blir jo bare enda verre
Uten mulighet til hjelp mot tross min anmeldelse
Der disse tre saksbehandlere får sitt forløsende
med trekk av 1000kroner hver måned
i flere år framover av min fra før av lille trygd
Som nå resulterer i at jeg har 2000 kroner å leve for
per mnd.
Der 1000 kroner er enormt mye for den som har lite
Oppsøker nødig disse igjen.
Kaster også alle brevene deres da storparten går på dette og å ta
Man forventer jo hjelp når man oppsøker disse
Det må vere mennesker der
Som er i stand til å gi.......hjelpe......arbeid.....
som forstår omfang og konsekvenser
og ikke slike bekjempere utifra sitt eget snevre
Ellers gjør man ikke det
NAV - fint navn, stort, betydelig .
Med enorm terapautisk effekt for disse bekjempende
som kun er ute etter hatten til folk
Det er det eneste som betyr noe og det eneste
de har oppi hodet
og grunnlaget for den holdningen
disse har i utgangspunktet og som de møter folk med.
Å få sin terapi med å ta - bekjempe.
Sammen med navnet-NAV
Da er de tilfreds i sin vesentlighet og sykdom .
Så om en får innvilget trygd så må en ikke tro
at den tilhører deg .
Nei den tilhører psykopaten på trygdekontoret
som når som helst uten lov og dom kan tilegne seg denne.
Der de i forkant driv fram sitt alibi
alltid med klientene som skurken.
Slik blir vi og matet med i massemedia.
For at disse skal få sin terapi i å røve hatten fra folk.
Der de samtidig skaper nye lover som de hytter med om man
forsøker forsvar mot hatte røvet
Selv om det finnes 1000 andre lover igjen for å hjelpe .
Som igjen står over disse andre lovene de hytter med i overgrepene
Også bla menneskerettighetene som alle lover også er
underlagt

Har overtrekt kredittkortet med 10.000
over lang tid, som en konsekvens av disses månedlige
1000 kroners trekk utifra da sitt eget - feil - i utgangspunktet
og påfølgende lange kamp, som beskrevet over

Etterhvert forsøker søke grunnstønad
og ber ettertrykkelig om å få tilsendt - grunnstønadsskjema-
Og det vanlige - feil - får tilsendt hjelpestønadsskjema
Og det vanlige på fredag mot helg
og lang kamp

Gleder meg nå til skattepengene kommer....10.000 kroner
akkurat nok til å dekke kredittkort overtrekket
Ja dere hører riktig 10.000kroner ......meg
men hvorfor kommer ikke pengene mine mon tro?
En lite uro blir tent
Ringer til denne kommunen......får kontakt
med etterfølgende lang fomling rasling stillhet
men du hører skapningen er der
Det går kaldt nedover ryggen på meg
Har vi ikke vært borti dette før
Ett dårlig tegn
Så endelig etter mye rasling og fomling
hører jeg noe gamelt evneveikt
som om han vil nyte hver en bokstav
idet han drøvtyggende langsomt med et enormt tillfredstillende
undrende tonefall sakte drar fram orda

- statensinnkrevingssentral ....Nav ?-

- skal jeg sende det til deg -
- nei du vil ikke ha det nei - osv
jeg legger bare på
Trygdekontorpaten hadde visst vært der før meg
og rappet skatte pengene
Uten forvarsel eller anna hjelpende løsninger
i sitt hesblesende røv for å få det verst mulig da
Dette er jo det vanlige hovedsymtomet til disse
jo verre desto mer vesenlig

uten mat og penger
nok en trivelig sommer

Senere sender jeg søknad omkring økononmisk
bistand med dokumentasjon
Og etter lang venting får jeg svaret

-han sier at han........
-videre sier han at han.......

Der brevet er skrevet i tredjeperson
omkring meg til meg
med selvsagt disses avslag

Sender en oppmuntrende sms til min nærmeste familie
på møre
med da sitt påfølgende tomme svar og etterpå sitt standard
- enn ellers da ? -
Der jeg blir fristet da til å berette litt om dette over
- blakk uten mat -
Og som vanlig er det dette denne venter på
Min slekt og familie møter alle mine problemer som blir fremmet mot meg
som de i alle år har vært en del av
med sin korte avstumpete
avsluttende standard melding tilbake

- ja det er et rart system -

Og legger til @ tegnet
Som bla assosierer til data og denne min blogg
som beskriver deres framtreden
og som jeg litt tidligere hadde brukt som motpress
over sms
mot disse
da de ville ha fjernet noe av det jeg hadde skrevet
Og som de etterkvart  truer med og alibiet for
ikke å ha noe kontakt med meg
som de likevel aldri har hatt untatt i overgrepene

Noe å hente der var det ikke denne gangen heller
Lærer visst aldri jeg
Men disse er jo hele tiden
først frampå
utifra noe
meg og mitt
og idet jeg tilnærmer meg
fremmer de dette slemme mot meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar