lørdag 7. mars 2009

12.Den trasige ånd


Trykket


Skriver noe og et lite samendrag av det "trykket"
som har blitt dreve mot hode og kropp no i 20 år
attåt det øvrige
Hvordan det har blitt fremmet openlyst gjennom-
skua for meg og konsekvensene
Startet i 1987 utifra min søken for juridisk bistand
mot dette sykehus og feilbehandling

Ett isende og grusomt trykk midt oppå hode settes
inn på spesielle steder og faste tidspunkt
I førstninga ved kvelds og leggetid.
Jeg tror jeg holder på og få en sjukdom og er
redd og engstelig og ber hver kveld at jeg må
overleve
Dette blir tyna fram parallelt med andre ting
istedet for den hjelp jeg søkte
Slik at jeg blir mer og mer obs på at noe må
vere galt etsted , som får fram dette trykket
på hodet som var som en istapp som ble
presset ned
På den andre hybelen der jeg bodde var det
også to andre som fremmet forskjellg uheldig
slik at jeg i starten tenkte det var noen som
hadde gjort noe med lufta eller lagt noe inn på
rommet som fremmet dette trykket
Da det også ble sprayet en metallaktig duft
utover hele korridoren og gangen min som
stimulerte denne mistanken , da no
trykktorturen ble mere utvidet

Etterhvert ble det et søkk i hodebunnen der
dette isende trykket var og dette søkket eller
krateret ble mer og mer utvidet og større
helt til det dekket hele hode oppå fra
side til side
Men før den tid visste jeg ingenting hva dette
kunne være men forstod etterhvert slik det
utartet seg , at det måtte komme utenfra et
sted og ingen sykdom
Etterhvert ble dette hodedesformeringstrykket
fremmet ved og mot kveldsmaten
Hver gang jeg åt kveldsmat satte trykket inn
og som samtidig påførte meg andre kroppslige
symtom som bla rennende avføring
Etter hvert kveldsmåltid ble no dette fast
-hodetrykk pluss dobesøk
På dette tidspunktet og måten det ble fremmet
på som jeg lite beskriv, begynte jeg no og
uglese maten og den som serverte maten
Trodde at noen gjorde noe med maten som
fremmet dette
Gjemte bort mat og ble mistroisk til alle da
dette også ble fremmet paralellt med øvrige
overgrep

Dette ble etterhvert et svært vanskelig tilvære
Helt til jeg trosset alt liksom og endelig åt den
maten jeg hadde lyst på og forstod etterhvert
at dette trykket ikke var relatert til maten
Dette lettet tilværet mye , men no satte
trykket inn nye trykkstrategier
På rette tidspunkt og steder
Satte jeg meg inn på stua feks satte trykket inn
og på kjøkkenet opphørte det osv
I dette helvete sprang jeg sågar ut for å se om
noen var oppe på taket med ett eller anna
Eller skiftet jeg å bo mellom to bosteder så
fremmet dette trykket forskjellige kropplige
symtom , der jeg bla på det ene stedet
"synker sammen" går ned drastisk i vekt
flere kilo osv og eser ut og legg på meg igjen
når jeg kommer tilbake til det andre stedet
gjentagende
Der det bla på forskjellig vis ble fremmet
som skapte mistanke mot noe eller noen
Og må no innrømme at mange var flinke til å
fremme denne mistanken på uttalige
finurlige måter

Sammen med dette hodedesformeringstrykket
blir det også fremmet fullt av andre kroppslige
symtom av uttallige slag
Alt etter hvor trykket settes inn på hodet
Noen ganger knaker det i kraniet når det
står på som verst
-åndedrett fordøyelse tretthet irritasjon
you name it
Hva med kreft hjertetrøbbel grusomt
Og alle de varierende trykktilstandene som
også hele tiden dreper ei hver form
for nytelse

Etterhvert blir hodet svært utflatet og
desformert
Det ellers fra før av mitt fine høgreiste hode
ble no helt utflatet og presset ut i markante
kanter på sidene
Ufattbart for normale mennesker
Samtidig har sykehuset forandret sin diagnose
mot meg ,til en annen der det no står
--han skal føle seg desformert--
I tillegg til at jeg no også blir seende syk ut
så blir no hele mitt liv framstillt som syk

En lege ved mitt bosted Malm
i nordtrøndelag i 1993
ytret til meg ved mitt eneste legebesøk
omkring dette ----dette må komme fra en ytre
kilde slik at dette kunne en ikke belaste
helsevesenet med----
Sammen med lensmannen på stedet var
disse hoved i alle overgrep der

Slik har jeg gått under dette trykkhelvete i
alle år og som er grunnlaget for alle andre
overgrep som drives i dette samfunnet
og som antakeligvis er årsak til all verdens
sykdom og elendighet
Kanskje er dette guden deres med den
trasige ånd eller rettere sagt trykk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar