lørdag 7. mars 2009

10 Sykehus og politi


Overgrep gjennom 25 år
Mot alle dager en eller annen form
psykisk og fysisk som drives og har blitt
dreve mot meg også i denne byen deres
Lang historie
Da jeg uheldigvis ingen våpen har
intet forsvar mot
Denne dagen tar jeg med
det eneste jeg har
i mitt siste forsvar mot disse overgripere
som jeg vet står klar med sitt
opparbeidede ved hver utetur

-En kniv-

- provoser og skremm og røvarn
kjem hjemm -
har jeg over tid lært
Samtidig vet man at røver'n vet
alle mine trekk og handlinger
så hvis jeg gjør et mottrekk
forsvarshandling
så vet disse det nesten før meg
og gjør det på denne måten
at de først provoserer fram en
situasjon
uansett hvor liten og ubetydelig
bare for da å gi alibi for politiet
som da settes inn
slik også denne dag
Der alle mine minste handlinger og ytringer
blir overvåket av disse
som i alle år
har gjort det enkelt i
forfølgelse og overgrep

Etter å ha komme meg over
seng dør og bru
med den kvite bilen sigandes forbi mot utgang
som jeg da vet blir det gjentagende faste elementet
mot den turen som er dreve over år
på forskjellige opparbeidende systematiske måter,
går retningen mot nav
der jeg skal forsøke levere inn
min søknad om økonomisk bistand
utifra
Men så langt kommer jeg aldri

Etter å ha sett feil på klokka
har kontoret enda ikke åpnet
og idet jeg nærmer meg kontoret
kommer selsagt en ny kvit bil sigandes forbi
samme som mot min utgang hjemme
Dette er fast
Der denne blir provosert av at jeg står og
filmer med ett medbrakt kamera og vil
ut og argumentere og lage konflikt
slik de har gjort i alle år
med meg som syk
Fortløpende overgrep
kvar dag over år på forskjellige vis og
opparbeidde måter
Der jeg no provoserende
går mot denne med mitt videokamera
som med sitt -javel-
driv tilbake inn i bilen og kjører
Og dette er denne frembrakte situasjonen
som beskreve
disse no fremmer
som skal gi politiet alibi for å gå til
aksjon

I mellomtiden går jeg en tur mot
torget til kontoret har åpnet
Og der nede kommer det en
politibil sigandes opp på siden
Ut kommer skapningen og vil ha
navn og adresse
Og jeg skjønner strakst det var
denne først framskapte situasjonen
der vedkommende ikke tålte mitt
videokamera
Hva med alle turistene som kommer
med sine videokameraer
Skal man sette politi også på disse
Dette er folk med psykoser
Og alt dette er for å provosere fram
reaksjoner mot min medbrakte kniv
som disse hele tiden vet om
i sine overgrep mot mitt liv

Der jeg ber han om å gå ned på
kontoret sitt og finne fram mine
anmeldelser og bla min anmeldelse
fra 28 aug 2003 på 60 sider som
noe uferdig bearbeid beskriv
disse helhetlige overgrepene
mot mitt liv
Hva gjelder anmeldelsen da , vil
vedkommende vite
-Du må ikke komme på gata og
stoppe meg og spørre hva an-
meldelsen dreier seg om , sier jeg
Gå heller ned på kontoret ditt
og finn utav-

Der vedkommende forsvinner

Jeg går no omsider tilbake til nav
for å se om kontoret er åpnet
Og idet jeg nærmer meg kommer
politibilen igjen sigandes opp på
siden og der no to skapninger
kommer ut og vil ha meg med i
sin storbil
Som jeg setter meg i mot
........selvsagt , etter år med
overgrep fra disse

Der disse no begynner med sin faste
truende adferd for å få det slik
de vil
På denne tida hadde djevlene dreve
fram et årelangt overgrep,
konflikt og tvist fra nav,
på den finurlige måten
det ble dreve fram på fra starten
og som hadde
ført meg i et grusomt økonomisk uføre
og som i over ett år hadde vært
grunnlaget for alle andre røv og overgrep
slik de pleier
Alltid et stor grunnlagskonflikt
de driv sitt røv og overgrep utifra

Der de no fremmer dette politiet
akkurat den dagen jeg hadde tatt med
denne kniven
Det er som de vet
Og gjennom sine finurlige overgrep
slik det drives over år
på sitt grusomme mentale nivå
kan disse få den mest normale menneske
ut av fatning vred og sint
Og dette klarer disse denne gang

Der jeg nå drar fram denne kniven
jeg forutant hadde tatt med
og pælmer den
etter den ene som hadde lagt på
sprang medan den andre på en
flåklypa lignende positur forsøker
spraye pepperspray i mitt ansikt
Der jeg resignerer går inn i bilen
med en siste pepperspraysky
etter meg
der disse to kommer til og låser

Uten fengsel og rettergang
blir jeg som vanlig først kastet med
handjern i deres celle
en lege kommer for å prate
der jeg vet det er den samme overgriper
og orker ikke mere av deres overgrep
etterpå går turen til psykiatrisk og lukket avdeling

Der denne lege Nils Dahl
som har vært hoved i alle overgrep
mot meg i 25 år
står nå klar med sin guttegjeng
med seng og remmer
uten antydning til anna
Er heller ikke intressert i anna
Alle deres overgrep og feil gjennom år
har påført de en psykose
som de forsøker tillegge meg
med sine trusler
tvang og medisin
Som også da skal dekke over
deres store trussel og
feilbehandling av mitt fysiske problem
fra 1983- 87
der et helt sykehus nesten tok livet av meg
og som med sin grusomme usanne vrangframstillende historikk
etterpå la hele grunnlaget for
alle overgrep senere
Som i alle år også har fjernet
alle mine rettigheter

Ved nå å fremme politiet mot min kniv
slik det ble gjort
prøver de så å få sin livslange
tvang og medikasjon mot meg
som de har truet med i etterkant
en injeksjon
Som igjen skal forsøke skjule og opprettholde alle overgrep
gjennom år og opprettholde overgriper
denne injeksjonen er ALT de har oppe i sitt hode
og deres frelse

Denne sprøyta med en enorm terapautisk effekt
for disse
Langt mere enn feks en pistol
Oppnår tortur på alle livets områder
og situasjoner
med en grusom nedpsykende effekt
Skjønner godt hvorfor dette etterhvert
deres eneste tanke
Med alt sitt opparbeide hat
kjem ut i form av å true sine
utvalgte offer med denne sprøyta
De driver ikke overgrep med forskjellige våpen
som i andre land
som de er så ivrige etter å påpeke ,
men med sin injeksjon
De mentalt evnesveikes våpen
Og skjuler alt da dette bak at offeret skal være
syk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar